woensdag 15 juni 2011

Mijn inwijding in raw food

Hoi,

Op dit blog ga ik mijn ervaringen delen die ik tijdens mijn raw food avontuur zal gaan tegen komen.
Geinspireerd door 'rauw op je dak' (zie www.rauwopjedak.nl) heb ik besloten de knoop door te
hakken en me te gaan wagen aan dit avontuur. Na een heel aantal jaren van slecht voor mezelf zorgen, mijn lichaam kapot maken door onder andere een eetstoornis en een haat/liefde verhouding met eten die daaruit is ontstaan, is het nu tijd voor een nieuwe weg. Een weg van liefde voor mezelf, voor de natuur, voor mijn lichaam. Jeetje, nu staat het zwart op wit...

Het voelt als enorm spannend en ik ben heel benieuwd wat er op mijn pad gaat komen.
Hoe mijn lichaam zal gaan reageren en wat de effecten zullen zijn. Vandaag zijn Petra en Jeramaya bij mij thuis geweest en hebben daar mijn keukenkastjes 'doorzocht'. En mij heel veel tips en adviezen gegeven over hoe ik kan beginnen met raw food en hoe ik bepaalde voeding die ik nu eet kan vervangen voor
iets dat veel meer voedingswaarde heeft.
Vanmiddag ging ik naar de winkel om wat inkopen te doen.
Eenmaal thuis lagen alle nieuwe producten op tafel, waarvan veel artikelen waarvan ik nog nooit had gehoord. Kun je dat eten dan? ;)

Ik heb besloten het rustig aan stap voor stap te doen. Dit werkt voor mij denk ik het beste.
Dus vanavond maak ik een lekkere fruitsmoothie en morgen maak ik een speciaal raw ontbijt.

Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten