vrijdag 17 juni 2011

Dag 2

Nou, vandaag ging eigenlijk ook best goed.
Het is wel 's morgens even goed nadenken over wat ik die dag ga eten, zeker als ik buiten de deur ben. Maar goed, ik merk ook dat het meer creativiteit vraagt van mij en door er zo bewust mee bezig te zijn voelt het ook echt als een keuze. Waar ik in mijn werk heel creatief ben, was dat met eten juist omgekeerd. Het moest zo makkelijk, simpel en snel mogelijk zijn. Vooral niet teveel tijd aan besteden. Nu is dat wel even anders en dat voelt heel goed. Ik eet zelfs langzamer om alle lekkere smaken te proeven.
Vandaag heb ik mezelf verwend met een groentesmoothie als ontbijt, een overheerlijke spinazie/veldsla/rucola salade als lunch en de heerlijke pasta van courgette met gemarineerde kastanjechampignons (www.rauwopjedak.nl). Wauw, wat was dat lekker! En dan tussendoor nog een lekkere fruitsmoothie van mango, aardbei en banaan. Jammie!

Vanmiddag overviel me plotseling een enorme vermoeidheid, hoofdpijn en lage suikerspiegel.
Even opgezocht op de site van Rauw op je dak en gelukkig had Petra daar een stukje geschreven over ontgifting. En daar stonden deze dingen ook bij. En wetend dat het alleen maar positief is heb ik het met liefde omarmt. Heb nog meer water gedronken dan ik al deed en ben een wandeling gaan maken. En ik heb daarna nog even een hazeslaapje gedaan. En nu na het avondeten gaat het alweer veel beter.
En ik ga komend weekend allebei de dagen dansen, dus dat is fijn voor het ontgiften :)
Ook ging ik vandaag nog even naar de supermarkt. En dat is wel een rare gewaarwording. Dat je eigenlijk 3/4 van de supermarkt niet meer nodig hebt haha. Alleen de groente/fruit afdeling, olie, kruiden en noten.

Tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Geweldig gefeliciteerd je bent op de goede weg.
    Gezonde groeten van Adrienne aflevering 8 van www.rauwopjedak.nl

    BeantwoordenVerwijderen