donderdag 16 juni 2011

De vuurdoop




Ja, vandaag was dan echt de dag om te beginnen.
Vanmorgen heb ik een lekkere smoothie gemaakt. Was wel even wennen, maar ik zat echt snel vol.
En ik vond het erg smakelijk. Vanmiddag heb ik zuurdesembrood gegeten met daarop overheerlijke cocosboter, tomaat, avocado, sla en himalayazout. Jammie jammie, dat was echt superlekker. Wat een feestje om te eten!

Ik merk vandaag al dat mijn suikerspiegel minder op en neer gaat, ik ben na een maaltijd echt een tijd voldaan.
Terwijl ik voorheen vaak na het ontbijt alweer gelijk trek kreeg. Wat me ook opviel is dat m'n urine zo helder is.
Ik weet niet of dat een goed teken is of niet, maar het viel wel op. Verder voel ik me er heel goed bij, voelt het absoluut niet als dieet en het feit dat ik alles gewoon mag eten als ik daar echt trek in heb maakt dat ik voel dat ik een keuze heb. Ik ben vanmorgen ook nog even naar de markt geweest. Nou dat scheelt wel tijd, ik hoef nu nog maar naar 1 kraam in plaats van 3 of 4! Ik kon daar veel groenten vinden. Nog niet alles biologisch, dat gaat met mijn budget gewoon nog niet. Maar ik ga mezelf eerst maar eens laten wennen aan deze manier van voeden. En dan kan ik rustig kijken hoe ik binnen mijn budget aan biologische groenten kan komen.

                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten